RSS

გოგონები თუ ბიჭები ? !

პოსტის ავტორი: Dil


მე მაგალითად ბედნიერი ვარ რომ დავიბადე ქალად. ძლიერი სქესის წარმომადგენლებს ხანდახან ისეთი ნაკლი აღმოაჩნდებათ რომლებიც გოგონებს ძალიან იშვიათად აქვთ. იმას ვერ ვიტყვი რომ მხოლოდ კაცები არიან მოღალატეები რადგან მოღალატე ქალები ძალიან მომრავლებულია ჩვენს დროში (სამწუხაროდ) კაცმა ან თუნდაც ქალმა თვითონ უნდა აირჩიოს თავისი ცხოვრების გზა რომ შემდეგ არ ინანოს და არ თქვას რომ დააძალეს.

ამბობენ გოგონები ჭორიკნები არიანო მაგრამ არა!!!! თქვენ წარმოიდგინეთ სტატისტიკამ აჩვენა რომ კაცები უფრო ბევრს ჭორაობენ საქმე იმაშია რომ როდესააც დაიწყებენ ლაპარაკს მიჰყვებიან მიჰყვებიან და ვეღარ ხვდებიან რომ ჭორაობაზე გადავიდნენ...... და ასე უამრავი ნაკლის ჩამოთვლა შემიძლია

ქალები?! ხანდახან მეჩვენება რომ კაცებზე უარესები არიან :D ხანდახან კიდე ანგელოზები მგონია..
ქალების უდიდესი ნაკლი ის არის რომ მეტისეტად ცნობისმოყვარეები ვართ......(მე განსაკუთრებით) :D





მოკლედ კარგი იქნება ტუ ესე ვიტყვი "ყველა კეთილში არის ბოროტი და ყველა ბოროტში არის კეთილი" საერთოდ ეს ფრაზა ამ პოსტს არ შეესაბამება მაგრამ ჩემი საყვარელი ფრაზაა და :) შემდეგი პოსტი იქნება ჩემი საყვარელი ფრაზები . . . დამიჯერეთ საკმაოდ ბევრია :P

0 коммент.:

Отправить комментарий

კომენტარები